1. Bendrosios nuostatos
1.1. Šios taisyklės taikomos internetinės augalų parduotuvės www.medeliai.lt veiklai, reguliuoja augalų bei kitų susijusių prekių pirkimo, pristatymo, grąžinimo tvarką.
1.2. Pirkėjas, pateikdamas užsakymą, patvirtina, kad yra susipažinęs su šių taisyklių nuostatomis ir įsipareigoja jų laikytis.
1.3. Pardavėjas pasilieka teisę keisti taisykles. Naujausios taisyklės visada skelbiamos internetinės parduotuvės svetainėje.

2. Specialiosios sąlygos dėl augalų pardavimo
2.1. Gyvi augalai yra jautri prekė, todėl jų pristatymui ir grąžinimui taikomos specialios sąlygos.
2.2. Augalų nuotraukos internetinėje parduotuvėje yra iliustracinio pobūdžio – realus augalas skirsis dėl natūralių augimo ypatumų, sezoniškumo ir mažesnio amžiaus, nei esančio nuotraukoje. Taip pat galimi spalvų neatitikimai dėl fotoaparato, objektyvo savybių arba vaizdą rodančio ekrano gebos, spalvinio tikslumo bei savybių.
2.3. Augalų dydžiai el. parduotuvėje nuorodyti +-10 cm.
2.4. Pirkėjas privalo užtikrinti, kad prekių pristatymo metu augalai bus priimti kuo greičiau, kad būtų išvengta jų pažeidimo dėl nepalankių laikymo sąlygų.

3. Pirkėjo pareigos gyvų augalų priežiūrai
3.1. Gavęs augalą, Pirkėjas įsipareigoja kuo greičiau jį išimti iš pakuotės ir pasirūpinti tinkamomis laikymo sąlygomis (šviesa, drėgme, temperatūra, saugoti nuo pavasarinių šalnų ir kt.).
3.2. Pardavėjas neatsako už augalo būklę, jei Pirkėjas nesilaiko rekomenduojamų priežiūros ir auginimo sąlygų nurodymų, pateiktų augalo aprašyme, internetinėje parduotuvėje arba šiose taisyklėse.
3.3.  Augalai plikomis šaknimis (atvira šaknų sistema) laikomi neprigijusiais, todėl jų priežiūra ypač svarbi ir už tokių augalų prigijimą pardavėjas nėra atsakingas.

4. Prekių užsakymas ir apmokėjimas
4.1. Užsakant augalus, rekomenduojama atidžiai peržiūrėti pateiktą informaciją apie jų savybes, dydį ir priežiūros reikalavimus.
4.2. Pardavėjas turi teisę atsisakyti vykdyti užsakymą arba atidėti užsakymo vykdymą, jei augalų pristatymas nurodytu adresu yra neįmanomas dėl logistikos ar kitų sąlygų (pvz., netinkamų klimato sąlygų) arba nebeturi reikiamo augalų kiekio.
4.3. Pristatomi tik pilnai apmokėti užsakymai.
4.4. Jei užsakyto augalų kiekio nebeturime arba jie yra netinkamos kokybės, susisieksime su Jumis ir pasiūlysime alternatyvą arba grąžinsime pinigus į Jūsų nurodytą sąskaitą per 14 dienų.

 5. Prekių pristatymas
5.1. Augalai pristatomi specialioje pakuotėje, kaip įmanoma labiau užtikrinančioje jų saugumą transportavimo metu.
5.2. Augalų pristatymas galimas tik darbo dienomis, kad būtų užtikrinta kuo greitesnė pristatymo trukmė.
5.3. Per kurjerį užsakymai įprastai pristatomi per 1-3 d.d.
5.4. Mūsų transportu užsakymai pristatomi per 1-14 d. arba pagal susitarimą. 

6. Prekių atsiėmimas
6.1. Nemokamai augalai laikomi ne ilgiau kaip 3 savaites.
6.2. Neatsiėmus augalų iki nurodytos dienos, bus skaičiuojamas augalų laikymo ir priežiūros mokestis, kuris yra 10% rezervuotų augalų kainos už kiekvieną uždelstą dieną.
6.3. Rezervuoti augalai atiduodami tik visiškai pilnai atsiskaičius tiek už rezervuotus augalus, tiek už papildomą augalų laikymą ir priežiūrą, jei tokie buvo reikalingi.
6.4. Jei augalai neatsiimami per 3 savaites, o priskaičiuotas augalų laikymo ir priežiūros mokestis viršija sumokėtą sumą, augalų užsakymas atšaukiamas, o sumokėti pinigai negražinami.
6.5. Klientui atsisakius dalies augalų ar keičiant augalų veisles, rūšis,  dydžius ar kiekius, sumokėta suma už neiimamus augalus nėra gražinama.

7. Prekių grąžinimas ir garantija
7.1. Lietuvoje augalai yra laikomi negrąžintinomis prekėmis pagal Mažmeninės prekybos taisyklių 15 punktą, patvirtintą Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimu Nr. 738 (2014 m. liepos 22 d.).
7.2. Gyvi, kokybiški augalai negali būti grąžinami remiantis tik asmeninėmis Pirkėjo nuostatomis (pvz., netiko dydis ar spalva).
7.3. Pretenzijos dėl augalo būklės priimamos per 24 valandas nuo pristatymo, jei augalas buvo pažeistas transportavimo metu ar manoma, kad pirkėjas gavo nekokybišką prekę. Pretenzijos priimamos tik el. paštu, būtina pridėti aiškiai nufotografuotas prekes, kurios yra pažeistos ar netinkamos kokybės. Augalai yra gyvos prekės, todėl šiokie tokie pažeidimai ir išvaizdos bei kokybės pasikeitimas dėl sezoniškumo ir aplinkos sąlygų yra neišvengiami. Pavyzdžiui: pageltonavęs lapas ar šakelė, iš vazono išbirusios žemės, rudeniop parudavę, taškuoti lapai, nudžiūvęs ar nulūžęs žiedas ir panašūs pažeidimai nėra laikomi blogos kokybės ženklu.
7.4. Grąžinant nekokybiškus augalus, būtina pateikti pirkimo dokumentus ir nuotraukas, patvirtinančias pretenziją.
7.5. Garantija ką tik  pristatytų augalų būklei netaikoma, jei Pirkėjas nesilaikė priežiūros reikalavimų arba nesusisiekė per 24 h po augalų pristatymo.
7.6. Kiekvieną prašymą grąžinti galimai nekokybiškus augalus vertiname individualiai.


8. Augalų pristatymo ribojimai
8.1. Pardavėjas pasilieka teisę neprekiauti ar nepristatyti augalų tam tikroms šalims ar regionams, kur jų importas ar auginimas yra ribojamas teisės aktais.
8.2. Pardavėjas neatsako už augalų sugadinimą, jei jų vežimas ar laikymas buvo apribotas dėl muitinės, klimato sąlygų ar kitų nepalankių aplinkybių.

 9. Asmens duomenų apsauga
9.1. Pirkėjo pateikti asmens duomenys (pvz., vardas, adresas, telefono numeris) naudojami tik užsakymui vykdyti ir pristatymo paslaugoms užtikrinti.
9.2. Pardavėjas įsipareigoja neatskleisti Pirkėjo duomenų tretiesiems asmenims, išskyrus atvejus, numatytus teisės aktuose arba būtinais užsakymo vykdymui (pvz., kurjerių tarnybai).

10. Atsakomybės ribojimas
10.1. Pardavėjas neatsako už augalų būklę, jei jie buvo transportuojami Pirkėjo pasirinktu kurjeriu ar asmeninės pervežimo paslaugos metu.
10.2. Pardavėjas nėra atsakingas už Pirkėjo finansinius nuostolius ar kitą žalą, atsiradusią dėl to, kad Pirkėjas pasirinko netinkamus augalus savo aplinkai ar nesilaikė jų priežiūros rekomendacijų.

11. Baigiamosios nuostatos
11.1. Pirkėjas pripažįsta, kad gyvų augalų pirkimas reikalauja tam tikrų žinių ir atsakomybės, ir patvirtina, kad susipažino su visais pateiktais priežiūros reikalavimais prieš atlikdamas užsakymą.
11.2. Visi nesutarimai tarp Pirkėjo ir Pardavėjo sprendžiami derybų keliu, o nepavykus susitarti – Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka.